hos systeryster i hbg aka helsingborg!

hejyeees, nu har jag tillbringat min helg hos min syster. Har varit super skönt att komma hemmifrån ett tag. Gryymish.

Just nu är tilly på dagis och jossan på jobbet, så jag sitter själv i lägenheten och spelar cod @ ps3 och kikar runt lite på fejjan, varit vaken sen 5 imorse och det börjar kännas nu men tänkte hålla ut hela dagen så jag kan lägga mig i tid ikväll för imorgon klockan 6 går tåget hem.

tänkte bjuda på lite bilder men glömde såklart kabeln till kameran hemma så det får jag lägga upp när jag kommer hem.

Har dragit upp en blogg där jag & jimmy kommer börja lägga upp våra låtar/videoklipp/bilder etc som är relaterade till våran musik! Har legat på is ett tag men nu ska vi börja samla kraft igen och släppa en å annan låt.


www.tvohundraprocents.blogg.se Kika gärna in den då och då!

nejnej, nu ska jag fortsätta vänta på syrran! TJARÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0