GPN närmar sig!

Yes nu är det återdax för Gnarpsnet och det har vi sett iframemot.[Imorgon 17 mars]
Senast kom vi 3a och det är nästan samma lag som är med.
Så jag tänkte göra en lista hur jag tror det kommer gå för alla lag.
Vet inte om alla lagen är anmälda men jag gör en lista över dom lagen som har anmält sig nu.
1.SOS
2.Astronaut/:Pgubbe
3.S-Unit
4.Rantaboko/Cybermaffia
5.morot1
6.morot2
7.Psykopat
Så tror jag det går, hur tror du?

Vill sätta oss ganska högt med tanke på hur det gick förra lanet.
Dock kan lag överraska som vi såg förra lanet så vi kan hamna på vilken placering som helst!
För mer information om lanet kika in
http://gnarspnet.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Rage

För i helvete Tommy. Åter dax(dags) Gnarspnet Fram emot Placering



Osv...

2011-03-17 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0