knasig start på dagen !

idag klockan 08.30 skulle jag ha möte, med 5 alarm inställda va jag helt säker på att jag skulle komma upp i tid och kunna glida ner till arbetslivsresurs och softa på mötet.(blir utan pengar fall jag inte va med på mötet SÅ DET VA VIKTIGT:D:D)

Vaknade 11.30 av att alex kommer in och frågar om jag sover. Shiiiiiiit tänkte jag, vad fan är klockan?
Upp snabbt som fan, ringer och är sur på mamma,slår på datorn snabbt och kollar min mail om hon skrivit något elakt och självklart står det NINA, nervös och trött slår jag upp mailet och där står det.

"Är dubbelbokad på torsdag, Kom 13.00 samma dag istället"

Blev AS glad, gick in till alex och softade tills 12.49 bussen skulle gå.
Vi började lunka sagta ner runt 12.42 till bussen och då är det fan nästan 10min till bussen går. Men vettefan vad vi gjorde men ner till bussen kom vi 12.50 och sjääälvklart missade vi bussen. dö less. Nu är det kört tänkte jag. Försökte ringa en massa jävlar för att kolla om någon sitter vid datorn och kan kolla upp nummret så jag kan ringa in och säga att jag kommer 10min sent,då när jag äntligen hittar en person som sitter vid datorn och kan kolla upp så tar pengarna slut på mobilen. SIHIIHHIIHTTT?!!??!

Kommer iallfall in 15 över och då sitter nina på möte och säger att hon blir lite sen. OCH DÅ BLEV JAG GLAD IGEN! :D

Så nu sitter jag här och smuttar på lite kaffe från igår kväll och myser med lite musik, snackar lite med alex och se fall vi ska hitta på något idag. får se!

HARE GÖTT ALLA :D<33333333

Kommentarer
Postat av: korvorvar

Du glider på oerhört lite tidsmarginal, ingen räkmacka där inte! Hojta om du ska ut ikväll på las krogazzz.

////SUPERSNYGGAHETA GULLIGA SÖTA RASTAPASTA

2011-03-04 @ 15:06:51
URL: http://www.rastalove.se
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

hej hej

2011-03-06 @ 14:32:17
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0